her şey ben bebekken hiç susmuyorum diye, babamın emziğimi viskiye batırmasıyla başladı.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Nisan 2012 Pazar

Senin paran var benim yok. Yapma hacıt hani sevgili olacaktık?




Parası olan adamların kasılması beni her zaman güldürmüştür. Asla tüm yaşantısını para üzerine kurmuş kadınlardan biri olmadım. Sevdiğim adamları kişiliklerine göre seçtim. ( ha bi de espiri anlayışlarına ve popişlerine göre).

Sırf parası var diye karşısındaki kadından daha üstün olduğunu sanan adam. Sana laflar hazırladım. Şöyle bişey var ki; paran var diye istediğin kadını ya da adamı elde edemezsin.

(burada kükremeler)

Dur bi sakin ol. Diyelim ki korkunç bi maddi felaket yaşadınız ve yarından itibaren fakirsin. Napıcağını hiç düşündün mü? Neler yapabileceğini? Bişey yapabilecek misin?

Sana acırdım ama neyse ki böyle insanlara acınmaması gerektiğini öğreten bi annem var.

(hallelujah)

Sen sen ol, siz siz olun, biz biz olalım ve konu kapansın aşfsajl.. şaka lan.

Sen sen ol paranın geçici, insanların kalıcı olduğunu unutma. Ööööyle ortamlarda böbürlenme, 2 adımlık yolu arabanla gelme, sırf pahalı diye o aptal içkiyi içme, her gün farklı bişey giyip barbi bebek yavrusu gibi olma yavrucum. Eğlen ama insan gibi. Anlıyo musun? Hayat kısa bebeğim. Önce kendin ol, sonra üret, sonra gonuş. Elimlen gonuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder