her şey ben bebekken hiç susmuyorum diye, babamın emziğimi viskiye batırmasıyla başladı.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Nisan 2013 Pazar

Ben de ismimin başına HTC koymaya karar verdim.


Bir şey söylemeyeyim dedim dedim yine kendimi tutamadım. Zaten biz bizim yörede kendini tutamayanlar olarak biliniyoruz sülalece.

3-4 dört yazımı okuduysan benim dinlere, ırklara, devletlere, faşizme ve milliyetçiliğe inanmayan bir yapım olduğunu zaten az çok anlamışsındır. Mücadeleden çok gösterişten yanaysan, çözümden ziyade sürü psikolojisine kapıldıysan ve her şeye göz yumup sadece spesifik olaylarda sesini çıkardım sanıyorsan; kusura bakma ama sana müdahale ederim. Seninle maytap geçerim. Ağzına acı biber sürerim.

Beni bu yazıyı yazmaya iten sayın T.C’ciler. İncisözlük’ün başlatmış olduğu bu sözde ‘ses çıkarma’ hareketine götümle güldüğümü belirtmek isterim. Çünkü bilincin yüreğinizde değil de facebook hesaplarınızda olmuş olduğunu görmüş oldum. Ay ilahi çok yaşayın emi!


Özellikle seslenmek istediğim bir kesim var ki, kaldıramayacaklarsa okumayı tam şu anda bıraksınlar. Şeyden bahsediyorum; hani biz kadın hakları, şiddet, çocuk gelinler, yıkılan sinema ve tiyatrolar, genç yaşta içeri atılan gençler için yazılar yazıp eylemler yaptığımızda götlerini geçtim parmaklarını bile kıpırdatmayan iki yüzlüler var ya hani. Bize: ‘klavye delikanlılığı yapmakla çözüm olmaz :)’ ‘ülkede daha önemli problemler var!!!’ ‘uğraşacak şey mi kalmadı?’ diyen minik kalpli insanlar, şu anda facebook isimlerinin önüne T.C ibaresini koyarak büyük bir yüce gönüllülük sergiliyorlar. Aferin size. Mükemmel ülkenin, mükemmel evlatları. Haydi hepimiz bayrak paylaşalım, oo yee yaşasın türkler. Harikayız biz ya, savaştık topraklarımızı kanla aldık, bu ülkede sadece biz yaşamalıyız…..


Akjdskjasf. Neremle güleceğimi şaşırmış durumdayım. Siz neysiniz bilmiyorum ama hümanist olmadığınız kesin. Bir de kesinlikle içten değilsiniz. Bence siz komiksiniz lan.

Not: Ben biliyorum ki facebook diye bir şey olmasaydı çıkıp gerekli mecralara başvurmaya üşenecektiniz siz.

Sakıncalı Not: Şu ülkede adam akıllı tek bir parti bile yokken, akp’ye oy vermiş insanların bile isimlerinin başına T.C koyduğunu gördüm ya…

Çözüm İçeren Not: Devrim yapalım desem ‘devlet memuru olamam, yakalanırım .s.s’ dersiniz e be köylü kızları.

Siz bir ulusun problemini alıp; cinsiyet, dil, renk, işsizlik, türban, camii sayıları, seksistlik, homofobi, toplumsal bilinç gibi konuların üstünde tutarsanız daha çok üzülürsünüz sevgili koyunlar. Olay daha derinden değişirken, siz buzdağının görünen yüzüne odaklanıp gemiyi batıracaksınız haberiniz yok.

Yarın otlamaya giderken iyi şanslar cnm bye :) 


3 yorum:

  1. ...

    Hazal umarım bu ülkenin başına hatta dünyanın başına sen geçersin ama dünya o kadar doğru bir düşünce topluluğuna erişip de bu kararı verebilecek duruma gelir mi bilemem tabi. Kesinlikle her cümlene katılıyorum. Etraf online devrimciyle doldu. Demenin kolay olduğu şu dünyada nedense her şey yine olup bitiyor o kadar konuşanın arasında. Ülke sınırlarına faşistliğe karşı biri olarak bu son olaylarda ben de şu T.C. olayına baya bir güldüm doğrusu. Güya doğru olan şeyi yapıyoruz aslında başka bir koyun zihniyetin yaptıklarına karşı gelmek için koyunca davranıyoruz hepsi o. Kalemine sağlık. Yine harbice bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. enem teşekkür ederim =) okuman mutlu ediyor beni.

    YanıtlaSil
  3. FAŞİSTLERİ KAFAYA TAKMA, CİDDİYE ALMA. komünistler ve dincileri de çok düşünme. sen sen ol. insan ol. insan sev yeter. işini en iyi yapan vatanını en çok sevendir. işini en iyi yapan Allaha en iyi kuldur. işini en iyi yapan en iyi emekçidir. KARA MURAT ( FATİHİN FEDAİSİ :)))) CÜNEY ARKINA BAYILIRIM. BÜTÜN FİLMLERİNİ İZLEDİM. (GURURLA KARIŞIK GÜLMEK İÇİN) sevgi ve selamlarımla kal.

    YanıtlaSil