her şey ben bebekken hiç susmuyorum diye, babamın emziğimi viskiye batırmasıyla başladı.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Şubat 2014 Pazartesi

Bu bir nefret söylemidir.

Bir tür düşünün. Bu türün ‘belli bir kısmının’ var oluş nedeni sadece kendi üstünlüğünü kanıtlamak olsun. Bu türün kasıklarına bir çubuk ekleyelim ve bu ‘belli kısım’ ona uygun gelen her deliğe bu çubuğu sokmaya çalışarak idini ve egosunu tatmin etsin.

Çünkü azınlıkları bir kenara ayırırsak, dünya üzerindeki en önemli şey onun zevk alması.

Bu yüzden kadınları feda edebiliriz mesela. Zaten etek metek giyiyorlar belli ki onlar da istiyor.  Aranmasalar gece dışarı çıkarlar mıydı? Çünkü dişi kuyruk sallamazsa…… ooo kuyruk. Hmmm. Madem kuyruk dedik hayvanlarda da kuyruk var. Ve bu hayvanlar bir şekilde bu türe çekici geliyor olmalı. Hayvanları arzulayan bir tür.  Hem hayvanlar bağırıp yardım isteyemez. Sonrasında olayı anlatamazlar. Hayvanlar da senin zevkin için oradalar. Acıdan ve travmadan gözlerinden akan yaşa aldırma.

Önemli olan senin çubuğun.

Çubuk uğruna çocuklar, kadınlar, hayvanlar feda edilmeli. Feda edilmeli ki sen üstünlüğünü kanıtla. En güçlü sen ol. Her sabah işe giderken gördüğüm, yola balgam çıkaran adam ol. Ben ters ters bakınca da üstüme yürü, bakışlarınla tehdit et. Benim iğrenme hakkım yok. Senin sokaklara tükürme hakkın var.

Her sabah geçtiğim üst geçide işe mesela. Ürik asit kokuları eşliğinde güzel günlerimiz olsun. İşe çünkü çubuğun var. Portatif. Kullan onu. Uluorta kullan.

Ya da sen sadece hava atmak uğruna bir hayvanın bağırsaklarını deş. Bunu zevkle izle, izlettir. Çünkü başta dediğim gibi sen üstünsün. Senin kasların gelişmiş.

Fizyolojik ya da duygusal yapıyı geç. İnsanı insan olduğu için değerlendirmek istemek bir tür ütopyadır günümüzde. Alışılagelmiş, kalıplaşmış tarihsel sıçıntılarını sun bana. De ki; mağarada eti erkek getirirdi. Erkek dışarıdaydı. Erkek at üstünde savaştı de. Kadınlar yapıları gereği daha nezih, daha duygusal, daha sakin de. Bunları derken dünyanın herhangi bir yerinde senin götünü tekmeleyecek bir kadın bile yokmuş gibi konuş.

Senin fizyolojik araştırman tüm erkekleri kapsasın. Senin mantığına göre tüm erkekler güçlü ve sert, tüm kadınlar güçsüz ve duygusal olsun. Çünkü dünya üzerinde duygusal erkek olmadığı gibi sert kadın da yoktur.Yoktur değil mi?

Erkek ettir. Kadın bitkidir de. Bağırarak söyle bunu.  Bana bağır çünkü ben bir tek o dilden anlıyorum. Oturup konuşamıyorum huyum değil. Ez beni, gerekirse bir tokatla ne kadar haklı olduğunu göster.


Sen muhteşem bir yaratıksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder